9. 10. 2016.

Amanda Kvik - Dok nas smrt ne rastavi



Amanda Kvik - Dok nas smrt ne rastavi
U izdanju Vulkan izdavaštvo.

Ova knjiga je dobra na više načina ali nije ispunila moja očekivanja od knjige Amande Kvik. Misterija koja je bila centar cele priče je slaba i našla sam dobru romansu, ali ne onu koju bih opet želela da čitam.

Kalista Lengli poseduje Viktorijansku ekskluzivnu agenciju u kojoj međusobno upoznaje dame i gospodu željne društva.  Neko počinje da joj šalje poklone koji je duboko uznemiravaju zato što su ti pokloni, na kojima se nalaze njeni incijali, prikladni za osobe koje su u dubokoj žalosti. 
Kad Trent Hejstings, autor serijala detektivskih priča, dođe kod nje optužujući je da Kalista iskorišćava njegovu naivnu mlađu sestru koja je njena klijentkinja, iskričave varnice lete međusobno skoro celo vreme. Kalista uskoro traži Trentovu pomoć da bi otkrila ko je uhodi.

Ova  knjiga je imala dobru podlogu da bude zaista dobra priča sa Trentovim početnim neproverenjem prema Kalisti i jezivom misterijom. Međutim, za mene, sve je nekako presušilo i na kraju sam bila blago zainteresovana i za romansu i za misteriju.

Mislim da je sukob između Kaliste i Trenta rešen brzo, pritom eliminisao veći deo tenzije između likova stvorivši lepu romansu, ali koja nije bila naročito ubedljiva ili za pamćenje
.
Umesto toga, priča počiva na misteriji ko uhodi Kalistu. Nažalost, to nije bilo dovoljno dobro da mi drži celu knjigu. Brzo sam shvatila ko je negativac i tako nije bilo iznenađenja za mene. I zato što je bilo više naglaska na misteriju nego romansu u knjzi, trebala mi je bolja, strašnija i više obuzimajuća misterija. Ova me jednostavno nije dovoljno opčinila.    

Нема коментара:

Постави коментар