7. 3. 2017.

Samantha Young - Every Little Thing (Hart's Boardwalk #2)

'Svaka mala stvar' (Every Little Thing) je druga knjiga serijala Hart's Boardwalk i ja je apsolutno obožavam! Kad sam završila prvu knjigu 'Jedna prava stvar' (The One Real Thing), bila sam tako ushićena kad sam videla da je sledeći deo o Bailey Hartwell i Vaughn Tremaine.

Bailey Hartwell ima puno razloga da se oseća ispunjenom - uspešan posao, bliske prijatelje i dečka sa kojim je u vezi deset godina. Jedini izazov u njenom životu dolazi u vidu seksi biznismena Vaughna Tremaine. Ona misli da je bivši Njujorčanin ponaša superiono, te se često prepiru. Ali kad Bailey doživi izdaju našavši dečka 'in flagrante delicto' sa mlađom ženom, zaprepašćena je što je toliko godina potraćila na pogrešnog muškarca i uskoro postaje šokirana otkrićem da je Vaughn zapravo dobar tip. Vaughn se divi Baileyinom slobodnom duhu, nezavisnosti i lojalnosti. Dok njegova strast prema njoj raste, njegova netrepljivost prema njoj se samo povećava. Svaka mala stvar koju Bailey radi
ga zavodi.
Ali kad Vaughnova bolna, emotivna prošlost učini da je odbaci zbog straha da će je povrediti, to otvara staru ranu u Bailey i ona se neuobičajeno povlači. Jednom kad Vaughn počne da shvata da je napravio najveću grešku u životu, nema drugog izbora nego da se bori kao nikad pre da dokaže Bailey da se ljubav koju su našli zajedno dešava samo jednom u životu.

Jedva sam čekala da pročitam ovu knjigu! Bailey mi je bila zanimljiv lik još u 'Jedna prava stvar', tako vatrena, srećna i puna duha. Svidelo mi se što nije izgubila tu svoju pozitivnu energiju čak i kada joj život nije išao baš kako je želela. Vaughna mi je došlo da tresnem par puta. Imao je neke idiotske trenutke, ali takođe i neke zaista slatke, romantične zbog kojih sam poludela za njim i stvarno sam ga volela sa Bailey.

Meni je ovo sjajan nastavak serijala i već žudim za sledećim delom, jer slutim o kojim je likovima reč. Intigrantni sporedni likovi su prednost ovakvih serijala. Ako želite romansu sa složenim, jakim karakterima, ovo je sigurno knjiga za vas.