30. 9. 2023.

Harper St. Džordž - Vojvoda i naslednica (Naslednice zlatnog doba #1)

 

 


Harper St. Džordž  - Vojvoda i naslednica 


Izdavač: Mladinska knjiga

 

Čak ni bogatstvo iskovano u železnici i čeliku ne može da kupi ulazak u više salone Viktorijanskog društva - za to vam je potreban brak iz interesa.

Američka naslednica ima aspiracije, ali, za razliku od svojih vršnjakinja, ona ne želi da nekog zagušljivog britanskog lorda vrti oko malog prsta. Kada postane jasno da je njena progresivnost čini nepodobnom za brak sa respektabilnim članom višeg društva, njeni roditelji počinju da predstavljaju njenu mlađu sestru podobnim udvaračima, uključujući i Vojvodu od Rotšilda.

Vojvoda od Rotšilda nema nameru da odustane od braka sa bogatom naslednicom. Tek što je nasledio titulu shvatio je da mu je novčanik prazan, i da veliki broj života zavisi od njega. Međutim, njemu se dopada starija sestra, a on uvek dobije ono što želi.

 
★★★★
 
Moja prva knjiga od ove autorke i ostala sam jako prijatno iznenađena. Malo 'drugačija' priča ovog žanra, stil pisanja je odličan, kao i sam zaplet, a likovi veoma dopadljivi i bilo je sasvim lako povezati se sa njima.
 
 
 
„Opraštaš li mi što nisam ranije razumeo?“ Poljupci koje joj je spustio na obraze i vrat bili su nežni kao latice cveta. 
„Šta nisi razumeo?“, uzvrati ona šapatom. 
„Da si mi potrebna kao osoba, a ne zbog tvog bogatstva.“ 
 
 
 
„Zašto mene?“, upita ga tiho. 
„Zato što nikada nisam upoznao nekoga kao što ste Vi. Zato što želim da Vas upoznam. Zato što me izazivate. Ljudi u mom svetu venčavaju se iz mnogo manjih razloga. Zbog novca, zemlje, imena. Ja Vas želim zbog onoga što ste, gospođice Krenšo. To je daleko više nego što većina ljudi dobije.“ 
 

 „Ja hoću tebe, Avgusta.“ Snaga njegovog pogleda na svega nekoliko centimetara zapali vatru u njoj. „Ja hoću ženu koja me je pobedila u svakom pogledu.“

Нема коментара:

Постави коментар